Renuntarea la cumparare

PASUL 1: Intră pe Pagina de Retur și urmează pașii.

PASUL 2: Se trimite produsul conform detaliilor de mai jos, la adresa specificată, împreună cu toate documnetele care atestă achiziția produsului de pe websiteul www.mumbo.ro. 

Regulament privind serviciul de retur gratuit

Renuntarea la cumparare reprezinta un serviciu gratuit oferit clientilor S.C. EURO ART DECO S.R.L., societate comerciala cu raspundere limitata, organizata potrivit legii romane, cu sediul in Cluj-Napoca, Județul Cluj, Str. Alee Valeriu Bologa, Nr. 3/8, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J12/2065/2018 , numar de inregistrare fiscala: 33090204.

Acest serviciu nu afecteaza dreptul de retragere prevazut de O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, pentru contractele incheiate la distanta sau contractele incheiate in afara spatiilor comerciale S.C. EURO ART DECO S.R.L.

Clientii care renunta la cumparare, solicitand returul unui produs, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptandu-l in integralitate.

Clientii S.C. EURO ART DECO S.R.L. sunt beneficiarii directi ai acestui serviciu gratuit.

Acestia pot fi persoane fizice  sau persoane juridice care au achizitionat produse de pe www.mumbo.ro, fiind titularii facturii sau ai bonului fiscal (persoane fizice) sau reprezentantii persoanei juridice titulare a facturii fiscale.



----

Politica noastră durează 14 zile. Dacă au trecut 14 zile de la achiziție, din păcate nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb.

Pentru a fi eligibil pentru returnare, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

Expeditorul raspunde de corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB) cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.
Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalat intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: polistiren, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului.
Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.



Mai multe tipuri de bunuri sunt scutite de a fi returnate. Bunurile perisabile precum alimente, flori, ziare sau reviste nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.

Articole suplimentare care nu pot fi returnate:
* Carduri cadou
* Produse software descărcabile
* Unele articole de sănătate și îngrijire personală

Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare. 

Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale: (dacă este cazul)
* Carte cu semne evidente de utilizare
* CD, DVD, casetă VHS, software, joc video, casetă sau disc de vinil care a fost deschis.
* Orice articol care nu se află în starea inițială, este deteriorat sau lipsesc piese din motive care nu se datorează erorii noastre.
* Orice articol care este returnat la mai mult de 14 de zile de la livrare.

Rambursări
Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.
Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei originale de plată, într-un termen de 10 de zile.

Rambursări întârziate sau lipsă
Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar.
Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial.
Apoi contactați banca dvs. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la contact@mumbo.ro


Schimbarea articolului (dacă este cazul)
Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați cu același articol, completati formularul de retur sau trimiteți-ne un e-mail la contact@mumbo.ro și trimiteți articolul dvs. la: Str. Nicolae Titulescu, Nr. 40, Sighetul-Marmatiei, România.


Pentru a returna produsul, trebuie să vă trimiteți produsul prin firma de curierat la: Str. Nicolae Titulescu, Nr. 40, Sighetul-Marmatiei, România..

Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.

În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.

Pentru a solicita eventualele despagubiri de la firma de curierat puteti verificati integritatea produsului returnat in prezenta agentului de curierat si va recomandam sa solicitati incheierea unui proces verbal de constatare.